هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

هومینو برای امنیت شما چه سرویس هایی ارائه می دهد؟

 

سایت و اپلیکیشن هومینو با ارائه سرویس هایی از جمله نگهبانی از محل زندگی و مراکز عمومی و …، محافظ شخصی، امنیت مراسم و مجالس، دوربین مدار بسته و سرایدار امنیت و حراست شما عزیزان را تامین می کند.

هومینو یک سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری است که به صورت آنلاین درخواست ها را ثبت کرده و در پی درخواست بالای مشتریان تلاش کرده تا بهترین متخصصان سطح شهر را شناسایی و برای هرکدام پروفایل جداگانه ای بسازد تا مشتریان طبق سوابق آن متخصص و نظرات و امتیازاتی که کسب کرده، درخواست خود را به شرکت های مورد نظر بسپارند. اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو بیش از ۷۰ نوع خدمت و بیش از ۶۰۰ متخصص در مجموعه جمع آوری کرده است. به این ترتیب مشتریان می توانند مطمئن باشند در صورتی که با وجود سفارش سرویس به شرکت هایی با سوابق درخشان به مشکلی بر خوردند، می توانند به هومینو در حل مشکلاتشان اعتماد کرده و مطمئن باشند در صورت ناتمام ماندن کار، هومینو وارد عمل شده و با مدیریت صحیح خود مشکلات را مرتفع سازد.

هومینو در تلاش است با نیرو های متخصص و دوره دیده ی حرفه ای، با تجربه کاری، امنیت و آرامش مراسم  و افراد با بهترین شکل ممکن و طبق آخرین اصول و روش های روز دنیا حفظ گردد و سطح استرس و امکان پیش آمد خطر و اتفاق های غیر قابل پیش بینی به حداقل برسد.

در ادامه توضیحات مختصری از سرویس هایی که هومینو برای امنیت شما عزیزان تدارک دیده است آورده شده، امیدواریم با صرفه جویی در زمان شما و ارائه سیستم های با کیفیت، رضایت و امنیت مورد نظر شما را تامین کرده باشیم.

ارائه سرویس نگهبانی از محله و مراکز شامل:

  • حفاظت و نگهبانی ومراقبت ازمحلات، شهرک ها، اماکن مسکونی، تجاری، باغات، ویلاها و املاک شخصی
  • حفاظت از خودروهای پارک شده درمحدوده فعالیت به منظور جلوگیری از سرقت
  • معرفی افراد مظنون به کلانتری یا پاسگاه محل و پلیس ۱۱۰
  • گشت زنی درمحدوده ماموریتی به منظور پیشگیری از سرقت
  • همکاری با مسئولین ومعتمدین محل در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه وهوشیاری لازم دراین‌ خصوص
  • زیر نظر قراردادن افراد ناشناس وهماهنگی با عوامل انتظامی محل به منظور جلوگیری از تعرضات افراد شرور و مزاحمین نوامیس مردم
  • حفظ امنیت اجتماعی در شرکت هایی که ارباب رجوع زیادی دارند
  • مراقبت از شرکت‌ها و موسسات خصوصی و دولتی
  • حفاظت و مراقبت اماکن عمومی مانند بوستان‌ها، فرهنگ‌ سراها، تفریحگاه‌ها و نمایشگاه‌ها
  • حفاظت و مراقبت از اماکن درمانی ومذهبی وهنری و سایر فعالیت‌های مرتبط …
  • نگهبانان مجهز به تجهیزات لازم، شوکر، گاز اشک آور و مجوز های لازم برای حمل و استفاده این سلاح ها می باشند.

 

با توجه به اینکه امروزه اکثرمراسم و مجالس (مهمانی های خصوصی بزرگ، عروسی، مجالس کاری، سمینارها، همایش ها و کنفرانس ها) افراد در فضای بزرگ برگزار می شود، برقرای امنیت آن ها نیز از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.

آنچه که در تامین امنیت مراسم اهمیت دارد، ظرفیت ها و متراژهای خاص فضای مورد نظر می باشد، که با تناسب به تعداد مهمانها و بودجه مورد نظر شما، انتخابی شایسته به عمل می آورید.

در سرویس امنیت مراسم و مجالس افراد باید توجه داشته باشند که محل مورد نظرشان برای یک مراسم خاص از امنیت کافی برخوردار است، یا تدابیر لازم هنگام وقوع شرایط اضطراری اندیشیده شده است یا خیر…

 

 

 

 

هومینو با ارائه خدمات سرایداری و گردآوری افراد مجرب در این زمینه در تلاش است تا نیازهای شما عزیزان را در منزل و محل کار برآورده سازد. سرایدار که به عنوان انسانی شریف و محترم در مقابل دستمزد ماهیانه، بطور مستمر در محل مجتمع مستقر، فعالیت و زندگی می­کند، ضمن برخورداری از همه حقوق قانونی مستحق احترام و تکریم اخلاقی است. در ادامه مختصری ازوظایف و تعهدات سرایدار گفته شده.

متصدی شغل سرایداری، ضمن سکونت دایم در محل عهده دار انجام اموری ازقبیل :

سرایدار غیر از اموری که باید انجام دهد یک سری تعهدات را نیز باید رعایت کند.

تعهدات سرایدار:

  • سرایدار مکلّف است در ایام تعطیلات خصوصاً تعطیلات عید نوروز به صورت تمام وقت در ساختمان حاضر بوده و نگهبانی از ساختمان را بر عهده گیرد.
  • سرایدار مجاز به سکنی دادن افرادی غیر از افراد ذکر شده در محل سکونت خود نمی­ باشد.
  • سرایدار مجاز خواهد بود با هماهنگی و موافقت مدیر در سال حداکثر به مدت ده روز و با معرفی فرد جایگزین به مرخصی برود.
  • مدّت قرارداد سرایدار یک ساله بوده که در صورت رضایت مدیر و ساکنین از عملکرد سرایدار برای دوره­ های بعدی، توسط مدیر قابل تمدید می­ باشد.
  • انجام فعالیت های شغلی سرایدار و حضور و غیاب وی در ساختمان باید با مدیر هماهنگ شده به گونه ه­ای که لطمه ه­ایی به وظایف مندرج در قرارداد وارد نشود.
  • انجام امور شخصی ساکنین جزء وظایف سرایدار نبوده و واگذاری امورشخصی ساکنین به سرایدار از قبیل نظافت منزل، نظافت اتومبیل، خرید و کمک در جابجایی وسائل و نظایر آن به شرط آنکه خدشه ه­ای به وظایف اصلی سرایدار وارد نکند و با توافق فی­مابین طرفین جهت جبران زحمات سرایدار بلامانع خواهد بود.
  • سرایدارمتعّهد می­گردد در صورت عدم رضایت مدیر از عملکرد وی ظرف مدّت تعیین شده از سوی مدیر نسبت به تخلیه اتاق سرایداری اقدام نماید.
  • اتاقهای سرایداری جزء مشاعات ساختمان بوده و تغییر کاربری آن به منظوری غیر از سکونت سرایدار تنها منوط به اجماع تمامی مالکین ساختمان خواهد بود.
  • سرایدار مکلّف به رعایت مفاد این مقرارت، دستورات مدیر و شئون اخلاقی و عرفی ساکنین ساختمان بوده و در صورت تخلّف از این موارد،متناسب با موضوع جریمه ه­ایی توسط مدیر برای وی درنظر گرفته خواهد شد.

از دیگر خدماتی که امنیت اشخاص را برقرار می کند می توان به سرویس محافظ شخصیاشاره کرد.

محافظ (بادیگارد)، در ارتباط با حفظ زندگی مردم معنا پیدا می کند، باید گفت که این شغل، حرفه بسیار حساسی به شمار می رود و افرادی که واجد شرایط چنین حرفه ای هستند، باید آموزش های زیادی در این زمینه دیده باشند.

تمام فعالیت های یک محافظ حول محور ایمنی مشتری می چرخد، یعنی اتخاذ تدابیر لازم، بررسی موقعیت های مختلف، شناخت افرادی که در اطراف مشتری وجود دارند و… همه برای حفاظت از ایمنی این فرد است، بنابراین یک محافظ باید هدف اصلی خود را حفظ ایمنی مشتری قرار داده و تمام موقعیت ها و فعالیت های خود را با توجه به این هدف، تنظیم و برنامه ریزی کند.

وظایف محافظ:

  • به طور کلی یک محافظ، وظایف حساس و خطرناکی را به عهده دارد که کوتاهی در هر یک از آن ها ممکن است مضرات جبران ناپذیری را به بار آورد، بنابراین باید گفت در درجه اول هوشیاری فرد محافظ نسبت به موقعیت های اطراف بسیار اهمیت دارد.
  • همچنین کنترل جمعیت اطراف شخص مذکور نیز بسیار مهم بوده و فرد محافظ باید بتواند به خوبی جمعیت اطراف را مدیریت کرده و فرد را از میان آن ها عبور دهد.
  • از دیگر وظایف مهم یک بادیگارد شناختن موقعیت های بالقوه خطرناک است؛ به این معنا که با توجه به اینکه فرد مورد نظر در چه مکان هایی حضور خواهد داشت، محافظ او باید آن مکان ها را موقعیت سنجی کرده و موقعیت هایی را که امکان خطر آن ها بالاست، شناسایی کند و در نهایت اقدامات لازم امنیتی را در آن مکان ها به انجام برساند.

کیفیت و کمیت خدمات امنیتی محافظ، بسته به نوع درخواست، شرایط و محیط مورد نظر متفاوت می باشد لذا پس از ثبت درخواست، با اعزام کارشناس خبره و مجرب به محل اجرای پروژه اقدام به بررسی شرایط محیط خواهد کرد.

پس از ارائه گزارش خود از محیط، مسئول مربوطه، تعداد نیرو مورد نیاز، ویژگی و قابلیت های نیروهای مختص پروژه و الگوی چیدمان و تجهیز نیرو را بررسی و انتخاب کرده و اقدامات نهایی را انجام می دهد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که حداقل زمان مورد نیاز برای هماهنگی این سرویس، یک هفته می باشد.

سرویس دیگری که برای امنیت منازل و محل کار تدارک دیده ایم دوربین مدار بسته می باشد. دوربین مداربسته یک دستگاه الکترونیکی است که تصاویر را دریافت کرده و به یک دستگاه ضبط کننده یا نمایش دهنده انتقال می دهد.

هزینه تمام شده این سرویس بسته به تعداد دوربین مورد نیاز، کیفیت وسایل، برند تجهیزات انتخاب شده متفاوت است.

دوربین های مداربسته معمولا دو کاربری اصلی دارند:

کاربری امنیتی: از دوربین مداربسته برای افزایش امنیت محل نصب استفاده می شود. این افزایش امنیت می تواند شامل پیشگیری یا پیگرد اعمال مجرمانه باشد.

کاربری نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت بر عملکرد افراد یا تجهیزات استفاده می شود.

دوربین های مداربسته معمولا از تجهیزات مشترکی ساخته می شوند. مهمترین بخش یک دوربین مداربسته چیپ تصویر آن است. این چیپ تصویر وظیفه تبدیل رشته های نوری به اطلاعات دیجیتال را برعهده دارد.

قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت های آن ها و کیفیت ساخت متغییر باشد.

ترتیب انجام عملیات مربوط به نصب دوربین مدار بسته بعد از انتخاب متخصص :

۱) جمع‌آوری اطلاعات اولیه (مانند بازدید از محل, تعداد دوربین‌ های مدار بسته درخواستی و …)

۲) مشخص کردن نوع دوربین‌ مدار بسته

۳) مشخص کردن محل مرکز کنترل (با توجه به ملاحظات امنیتی و امکان سیم‌کشی و …)

۴) تعیین سیستم تغذیه دوربین‌ مدار بسته (مرکزی یا مجزا)

۵) آماده کردن محل عبور کابل‌ها (سقف کاذب، کف، داکت و …)

۶) اجرای کابل کشی

۷) اصلاح و انجام جزئیات مربوط به سیم‌کشی

۸) اصلاح و انجام جزئیات مربوط به وصل به سیستم نمایش و ضبط

۹) گرفتن تصاویر و تنظیم دوربین‌ ها

۱۰) پایان عملیات نصب دوربین‌ های مدار بسته

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.