هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

چگونه مبلمان اداری را انتخاب کنیم


انتخاب مبلمان اداری مناسب، دقیقا به اندازه ی انتخاب دفتر کار مناسب مهم است.
انتخاب مبلمان اداری نه تنها به سلامتی افراد مربوط می شود، بلکه بر کارایی اداری
نیز تأثیر گذار بوده و باعث جلب رضایت کارمندان خواهد شد.بنابراین، قبل از این
که به اولین فروشگاه مبلمان اداری بروید، بهتر است ۶ نکته را مد نظر قرار دهید.
خرید مبلمان اداری بنکو

 

۱. بودجه خرید مبلمان اداری

تأمین بودجه ی مالی خرید مبلمان اداری در ابتدای کار، آسان نیست. هزینه ی پرداخت
شده بابت مبلمان اداری در واقع یک سرمایه گذاری است. شما باید به سرمایه گذارانی
که به شما اعتماد کرده اند، نشان دهید که پولی که دراختیار شما قرار داده شده است،
را عاقلانه خرج می کنید. بنابراین، قبل از خرید مبلمان اداری باید بودجه را در نظر بگیرید.
می خواهید چقدر بابت هر میز اداری یا صندلی اداری ، پارتیشن دوجداره و کمد اداری هزینه کنید؟
مشخص کردن بودجه خرید مبلمان اداری شما در ابتدا، بدون این که از کیفیت کار بکاهد، دامنه ی انتخاب شما را در خرید مبلمان اداری محدود تر خواهد کرد

۲. در نظر گرفتن نیازها در زمان خرید مبلمان اداری

کارمندان بیشتر روز را  پشت میز خود می نشینند و کار می کنند، به همین دلیل فراهم کردن
یک میز و صندلی راحت برای آنها یک ضرورت محسوب می شود. امروزه، صندلی ها و میزهای
ارگونومیک بیشتر مورد تأیید هستند زیرا بر طبق مطالعات انجام شده از نظر سلامتی، کار کردن
با این نوع مبلمان بسیار راحت تر است. با افزایش این تولیدات در بازار، شما می توانید با قیمتی مناسب ومعقول، آنها را خریداری کنید.
میزهای ارگونومیک بنکو,
می توانید علاوه بر میز و صندلی، وسایل دیگر را هم  تهیه کرده و دکوراسیون داخلی شرکت
را بر حسب نوع فعالیت کاری خود،  طراحی کنید. آیا هدف شما ایجاد محیطی صمیمی شبیه
کافی شاپ است که افراد بتوانند با هم در ارتباط بوده، تشریک مساعی نمایند؟ اگر این طور است،
یک میز بزرگ و چند تا صندلی برای تهیه ی چنین فضایی لازم است. آیا شما در فکر فضایی
خصوصی تر هستید که کارمندان بتوانند در آن تمرکز بیشتری داشته باشند؟ مثل جایی که با پارتیشن های
بلند از هم جدا شده است. در این صورت، باید میزهایی را تهیه کنید که با پارتیشن مجزا بشوند.
طرح شما هر چه که باشد، به خاطر داشته باشید که انتخاب شما باید به گونه ای باشد که محیطی مساعد برای کار ایجاد کند.

۳. انعطاف پذیری و کاربردی بودن مبلمان اداری

مطلب دیگری که باید در مورد مبلمان اداری در نظر گرفت، کاربردی بودن مبلمان اداری است. برای
مثال آیا میز اداری شما جایی برای نگهداری فایل کشودار دارد؟ می توانید پاهای خود را کاملا دراز
کنید و یا چرت کوتاهی پشت میز اداری خود بزنید؟ و آیا کارمندان پشت این میز اداری به اندازه ی
کافی احساس راحتی می کنند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در این صورت سرمایه گذاری عاقلانه ای
داشته اید. مبلمان اداری که برای چند کارایی مختلف کاربرد دارند، همیشه بهترین انتخاب هستند.
اگر بتوانید مبلمان اداری را تهیه کنید که هم کاربردی باشد و هم هزینه ی متعادلی داشته باشد، با یک تیر دو نشان زده اید

۴. اندازه و ابعاد مبلمان اداری

عاقلانه این است که اندازه ی مبلمان اداری با فضای کاری که ما در اختیار داریم، متناسب باشد.
مبلمان اداری خیلی حجیم، فضای زیادی را اشغال می کنند. با فضای کم باقیمانده، کارمندان قادر
نخواهند بود که به راحتی در اطراف میز اداری حرکت کنند. بنابراین، باید ابعاد محل کار خود را بدانید
وسعی کنید آن را بزرگ تر جلوه دهید. نحوه ی چیدمان مبلمان اداری می تواند محل کار شما را
جادارتر و بزرگ تر نشان دهد. نتیجه ی نهایی این است که شرکت خود را با مبلمان اداری مناسب
مبله کرده و فضای کافی هم برای رفت و آمد کادر خود در نظر بگیرید تا کارمندان بتوانند به راحتی کار خود را به انجام برسانند

۵. ارزش زیباشناسی و هویت برند مبلمان اداری

نوعی مبلمان اداری خریداری کنید که به زیبایی محیط کار شما بیفزاید. طراحی و دیزاین مناسب
مبلمان اداری خوب باعث حسن خلق شده، استرس را کاهش داده و باعث افزایش کارایی می شود
برای انجام طراحی مبلمان اداری خوب ، داشتن اطلاعات کمی در مورد روانشناسی رنگ ها، یک
مزیت است. برای مثال، اگر می خواهید مبلمان اداری شرکت شما جوی خلاقانه و پر از انرژی
داشته باشد، از رنگ نارنجی استفاده کنید. اگر می خواهید جوی سرشار از آرامش و کاردانی داشته باشید،
در ترکیب مبلمان اداری خود از رنگ آبی استفاده کنید. به هر حال، موقع انتخاب رنگ های متنوع
و گوناگون به آن فکر کنید. اگر شما ترکیب متضادی از رنگ ها را در مبلمان اداری شرکت داشته باشید،
به هویت شرکت آسیب رسانده، و ممکن است برای کارمندان و هر نظاره گری ایجاد سردرد کند
علاوه براین، مبلمان اداری را صرفا به دلیل این که رنگ یا طرح آن را دوست دارید، انتخاب نکنید.
انتخاب شما بهتر است به گونه ای باشد که با هویت و یا شخصیت اداری شما سازگار باشد. مبلمان
اداری شما باید علاوه بر زیبایی و راحتی باید بازگوکننده ی هویت و فرهنگ شرکت شما باشد
طراحی فضای کاری

۶. تمیز تحویل دادن مبلمان اداری تولید شده

اگر مبلمان اداری شما دارای استانداردهای لازم باشد، یعنی پنج فاکتوری را که در بالا ذکر شد
داشته باشد، قدم بعدی، خرید مبلمان اداری است. به خاطر داشته باشید که قبل از انتقال مبلمان
اداری به داخل شرکت، کاملا آن را تمیز کرده و مطابق اصول بهداشتی بسته بندی کنید. مبلمان
اداری تمیز، دفتر کار تمیزتر و سالم تری را می سازد، و این خود باعث بیماری کمتر و غیبت کمتر خواهد شد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.