هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری
هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

راه های زیبا سازی روف گاردن و آلاچیق و فضای سبز


 

طراحی و زیبا سازی فضای سبز نیاز به آموزش های تخصصی دارد به خصوص طراحی فضای سبز که با یک اشتباه ممکن است که از روف گاردن به طبقه زیرین نم بدهد و همچنین حیاطی که زیر آن انباری قرار دارد در این راستا می توانید از متخصصین مجرب هومینو در این زمینه کمک بگیرید.

اما با چند راهکار ساده می توان زیبایی فضای موجود را دو چندان کرد.

برای لذت بخش کردن شب های بهاری و تابستانی با افزودن چند رشته نورهای ال ای دی با نور کم باعث زیبایی فضا می شود.

چیزی آرامش بخش تر از تاپ خوردن با ننوی مخصوص بزرگسالان در زیر درختانی که رشته های چراغ کوچک دارند نیست.این یک راه کار ساده برای به دست آوردن آرامش است.

در تراس چراغ های رشته ای با نور گرم (چراغ های آفتابی) یک راه آسان و مقرون به صرفه برای تبدیل تراس یا ایوان ویلا به یک جای رویایی است. می توانید این چراغ ها را از سقف یا از نرده و دیوار آویزان کنید.

برای دلپذیر کردن یک باغ پر گل یا روف گاردن می توانید یک نیمکت زیبا در باغ قرار دهید و از نرده های کنار آن چراغ های رشته ای با نور گرم آویزان کنید و این که می توانید از این فضا برای گرفتن عکس های زیبا استفاده نمایید.

می توان برای زیبا کردن ظاهر درختان در شب به دور تنه درختان رشته های چراغ های کم نور با نور کم پیچید اما باید توجه داشت که از این نورها فقط در مواقع خاص استفاده کرد زیرا روشن ماندن چراغ ها در شب به صورت تمام وقت باعث اختلال در رشد درختان می شود و جزو آلودگی نوری به شمار می آید ولی در ساعات ابتدایی شب روشن کردن آن ها نه تنها باعث زیبا شدن فضای سبز می شود بلکه منظره زیبایی هم از پنجره منزل خواهید داشت.

چلچراغ های خود را بسازید

 

توپ های چوبی و حصیری که به تازگی برای تزیین روی میز و یا دکور مغازه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند که می توان از آن ها استفاده های دیگری کرد به عنوان مثال قرار دادن رشته های چراغ های کوچک با نور گرم فضای منزل و یا تراس،پاسیو و… را زینت می بخشد. ومی توان از سقف یا از بین شاخ و برگ درختان آویزان کرد.

اگر قصد برگذاری یک مهمانی بزرگ را دارید از این رشته چراغ های کوچک می توانید به عنوان سقف استفاه نمایید و با این چراغ ها سقف را پر کنید. از این روش اگر بخواهید در منزل استفاده نمایید برای تزیین فضای لابی در مهمانی ها یا سالن اجتماعات استفاده کرد.

برای زیبا تر کردن فضا علاوه بر استفاده از رشته های چراغ های گرم می توانید از رشته های کاغذ رنگی برای رنگ دادن به فضا برای مراسم های مختلف مثل تولد استفاده نمایید.

به عنوان یک استفاده دیگر از این رشته های نورانی می توان برای زیبا کردن باغچه های عمودی خود در خانه یا روف گاردن استفاده نمایید و همچنین برای زیبا تر جلوه دادن آن و نظم دادن به این رشته های نورانی آن ها را در داخل توپ های حصیری قرار دهید.

درست کردن لوستر ستاره ای

که باعث ایجاد فضای ترکیبی از گیاهان و با رشته چراغ های آبشاری برای ایجاد فضای دلنشین است به این ترتیب گیاهانی را که از سقف آویزان می کنید را برای زیباتر جلوه دادن این گلدان ها به آویزشان چراغ های رشته ای آویزان کنید.

یک استفاده دیگر از این چراغ های رشته ای استفاده از آن ها برای کناره های باغچه و یا رمپ است که باعث زیبا شدن فضای سبز می شود.

حال نو با هومینو

دکوراسیون داخلی و خارجی با هومینو

طراحی فضای سبز با هومینو

اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری

خدمات در ارتفاع با هومینو

 امروزه با وجود الاینده های موجود در هوا ،دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان، لزوم شست شوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها احساس میشود

در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده میشود بعد از پایان پروژه عمرانی ،نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد و دلیل آن باقی ماندن سیمان در هنگام سنگ کاری است و در این هنگام بهترین کار استفاده از نماشویی است تا زیبایی و جذابیت را به ساختمان بازگرداند.

یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است.

یکی از عمده مشکلاتی که در صورت به تعویق انداختن نماشویی دوره ای رخ می دهد ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا ، جرم و وجود الاینده ها باعث میشود تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد..

انواع نماشویی

به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست(واتر سندبلاست)،واتر جت و…انجام میشود و افراد با توجه  به وضعیت ساختمان از روش های زیر برای نماشویی استفاده می کنند:

استفاده از داربست برای شستن نما

استفاده از کمربند محافظ در نماشویی

علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است و افرادی که عملیات نماشویی را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند.

کاردر ارتفاع به شیوه دسترسی با طناب صنعتی است که توانسته امروزه جایگاه ویژه وچشم گیری در پروژه های صنعتی و  عمرانی از قبیل پروژه های راه سازی ، ساختمانها، برجهای مرتفع، نیروگاههاوکارخانجات برای خود باز کند و به دلیل مزایایی چون سهولت دردسترسی به سطوحی که در گذشته امکان دسترسی به آنها نبود و یا به سختی صورت میگرفت ، حذف بالابرها وسازه هایی چون داربست وکلایمبرکه علاوه بر زمانبر بودن نصب، منجربه بسته شدن مسیر تردد و داشتن خطرات جانی جبران ناپذیر ، دو چندان کردن هزینه های کار برای کارفرما، بسیار مورد استقبال مهندسین و کارفرمایان قرار گرفته است.

روش های شستشو نما

در روش اول شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد.

در روش بعدی استفاده از اب و سیلیس است که لکه ها و جرم های سخت را با ان شست شو می کنند.

روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد ودر ان از اسید استفاده میشود و در اصطلاح به ان اسیدشویی می گویند.

مواد شوینده قدیمی جای خود را به مواد شوینده نانو داده اند  که به احتمال زیاد شما نیز در تبلیغات شرکتهای نماشویی با مواد شوینده نانو را دیده اید که حتما برای شما سوال شده چه فرقی با دیگر شویندها دارند این مواد علاوه بر قدرت پاک کندگی بیشتر در مقابل چربی ها و دوده ها دارای این نکته مثبت هستند که ماندگاری پاکیزگی بعد از نماشویی را افزایش میدهند که تمامی شرکتهایی که در حال حاضر نماشویی را با این مواد ارائه میدهند این ماندگاری را محور تبلیغات خود قرار داده اند اما به طور حتم این سوال پیش می اید که این مواد چند درصد باعث افزایش عمر و پاکیزگی نما میشوند؟ که بی تردید این پاسخ برای تمام مشتری های شستشوی نما خالی از اهمیت نیست این مواد تنها بیست درصد باعث ماندگاری بیشتر پاکیزگی نما میشوند یعنی اگر به طور مثال عمر پاکیزگی نمای شسته شده شما با مواد معمولی( شوینده های شیشه) ۶ ماه باشد یعنی صدوهشتاد روز با این مواد تنها یک ماه یا در بهترین شرایت جوی دوماه به عمر این پاکیزگی اضافه میشود اما باید توجه داشت که این مواد در درجه اول مواد شوینده هستند و انها به خاطر قدرت پاک کنندگی بالا وبه خاطر اینکه حلال های قویتری نصبت به دیگر شوینده ها هستند و به نما اسیب نمیزنند مورد استفاده قرار میگیرند.

پیچ و رول پلاک نمای ساختمان

یچ و رولپلاک زمانی استفاده می شود که احتمال سقوط سنگ از نمای ساختمان وجود دارد و در بسیاری از ساختمان ها این مشکل مشاهده می شود و تنها راه حل ان استفاده از پیچ و رولپلاک  سنگ در ساختمان است.

بعد از عملیات پیچ و رولپلاک در سنگ با استفاده از بتونه کاملا هم رنگ سنگ شده و هیچ اثری از پیچ و رولپلاک مشاهده نمیشود و زیبایی نما کاملا حفظ میشود

پیچ رولپلاک باعث سفت شدن سنگ در نما شده و مانع افتادن ان میشود و از خطرات زیادی جلوگیری می کند زیرا در صورت عدم پیچ رولپلاک سنگ ،  احتمال سقوط ان بر روی عابرین افزایش یافته و عواقب جبران ناپذیری را به بار می اورد.

بعضی از افراد بر این باورند که پیچ رولپلاک ساختمان هزینه بر است اما ما این تضمین را به شما می دهیم که نیروی کار متخصص ما با سالیان طولانی تجربه و انجام پروژه های متعدد با بهترین قیمت ممکن ، کار پیچ رولپلاک ساختمان شما را انجام خواهند داد.

 

زندگی نو با هومینو 

نماشویی با هومینو

نظافت منزل و محل کار با هومینو

زیبایی خود را به هومینو بسپارید

دیگر لازم نیست برای داشتن ظاهری آراسته زمانی صرف کنید و به آرایشگاه بروید، ما آن را به منزل شما می آوریم!

ظاهر افراد تا حد زیادی نشان دهنده شخصیتشان می باشد و در ارتباطات اجتماعیشان نیز موثر است. از دلایل اصلی اهمیت داشتن آرایش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و پوست و زیباتر دیده شدن می باشد.
آرایشگری فن و هنری است که به زیباتر جلوه دادن ظاهر افراد (پوست، مو و …) می پردازد. آرایش به معنی اضافه کردن وپیرایش به معنای کم کردن است. در کشور ما آرایش بیش تر برای خانم ها و پیرایش برای آقایان استفاده می شود.
آرایشگر زنانه به کوتاه کردن، مدل دادن، رنگ کردن موها، آرایش صورت، پاکسازی پوست و طراحی ناخن ها می پردازد، و درآرایشگاه های مردانه کارهای کوتاه کردن، حالت دادن و رنگ کردن موها و اصلاح صورت انجام می شود.

 

آرایشگری یک هنر است که باید تمام زوایای صورت و فرم انواع چهره ها، کشیده و گرد بودن صورت شخص، لاغر و پر بودن صورت افراد، جنس مو، اندازه گردن و … بشناسد و با توجه به این مشخصات ظاهری آرایش مو و یا چهره اشخاص را انجام دهد.
فرد آرایشگر باید خلاق بوده و از آخرین مدل های آرایش صورت و مو مطلع باشد و بداند چه رنگ آرایشی به رنگ پوست مشتری می آید.
هومینو با استفاده از متخصصین مجرب و دوره دیده خانم و آقا، در این زمینه این امکان را فراهم کرده است تا شما عزیزان با صرفه جویی در زمان، از خدمات آراستگی و زیبایی در داخل منزلتان بهره مند شوید. شما می توانید پس از ثبت سفارش از طریق سایت و یا اپلیکیشن هومینو، متخصص دلخواهتان را بر اساس امتیاز و نظر دیگر مشتریان انتخاب نمایید.

 

مراقبت از پوست
رسیدگی به پوست صورت نیز فقط مختص خانم‌ها نیست، وآقایان نیز باید رسیدگی های لازم برای پوستشان را انجام دهند. یکی از مهمترین فاکتورهای پیرایش محافظت از پوست صورت است، اگر به این مرحله بی‌توجه باشید، پوستی خراشیده، پر از چوش و آکنه و پوسته پوسته خواهید داشت. کلید دستیابی به پوستی خوب ایجاد تعادل در پوستتان است. اگر پوست خشکی دارید احتمال اینکه پوست به راحتی خراشیده و آلودگی از این خراش‌ها وارد پوست شود بالاست، حتی گاهی زدن یک لبخند کوچک نیز می‌تواند کشیدگی و شکستگی در پوست ایجاد کند. از طرف دیگر اگر پوست چربی داشته باشید، شانس جوش زدن بیشتر است؛ پس محصول پوستی درستی را انتخاب کنید، و با سفارش از سرویس پاکسازی صورت هومینو از افراد ماهر در این زمینه بهره مند شوید.

 

مراقبت از مو
مو، مهمترین شاخصه چهره افراد است. با اهمیت دادن به موهای خود می توانید از شادابی موهایتان لذت ببرید. هومینو با گردآوری متخصصین مجرب در این زمینه به شما کمک می کند تا به زیباتر دیده شدن خود کمک کنید. متخصصین هومینو پس از بازدید از شما و بررسی جنس و درجه صدمه دیدگی موهایتان پیشنهاد خود را مطرح می کنند.
گاهی با ماسک های مخصوص مشکلتان رفع می شود، گاهی با توجه به نوع آسیب دیدگی مو نیاز به کراتینه دارد و گاهی نیاز به ویتامینه کردن مو …
در ادامه تعدادی از خدمات آرایشگری که توسط شرکت هومینو برای شما عزیزان ارائه می شود آورده شده است.


از جمله خدمات آرایشگری:
پیرایشگر مو و متعادل ساز چهره زنانه
پاکسازی پوست و صورت و ویتامینه مو
پیرایش مو از روی عکس و تصویر
آرایشگر ابرو و اصلاح صورت
رنگ و مش
کوپ و پیتاژ مطابق با چهره شما
خدمات ناخن
آرایش تخصصی عروس و …..
در ادامه تعهدات هومینو در قبال ارائه سرویس آراستگی و زیبایی به مشتریان آورده شده است، امیدواریم که با استفاده ازخدمات زیبایی هومینو در منزل خود، لذت ببرید.
تعهدات ما:
خدمات آرایشی و پیرایشی در منزل شما توسط نیروی ماهر و کارآمد انجام می شود.
آرایشگران حرفه ای و مجرب همراه با مهارت های عملی
خلاقیت و داشتن ذوق هنری مطابق با مد روز
توان ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتری
رعایت کامل اصول بهداشتی در کار

 

با هومینو آنلاین زندگی کن…

تعمیرات مبل با هومینو

 

 از لینک پایین صفحه سفارش دهید.
طبق مقاله ای که در سایت پارچه مبل منتشر شده، تاثیر روانی ملزومات و مبلمان در طراحی داخلی بر انسان ها بررسی شده است.با توجه به شرایط کنونی کشور لزوم توجه مسائل روانی در حال حاضر از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین کمبود پژوهش در این حوزه اهمیت و ضرورت پژوهشی این مقاله را بیان می کند. با توجه به تقاضا و ذائقه مختلف مردم در انتخاب مبلمان، رابطه متقابل این دو مهم، یعنی احساس روانی مردم و انتخاب واقعی مردم در انتخاب مبلمان، ۱۲۰ پرسشنامه مورد استفاده این مقاله با آلفای گرونباخ ۰.۹۲ و به روش لیکرت طراحی گردید.
نتایج این مقاله بیانگر احساس روانی شکوهمند برای مبلمان کلاسیک، احساس آسودگی و آرامش برای مبلمان سنتی و احساس تجدید و کارایی برای مبلمان مدرن می باشد.ارجحیت انتخاب رنگ های سرد در بازه سنی ۴۰-۲۰ از نتایج حاصل از تحلیل پاسخ های پرسشنامه ها می باشد. 
در مرحله آخر انتخاب نوع مبلمان در دو شرایط مستقل از مسائل اقتصادی و تاثیرگذاری مسائل اقتصادی بررسی گردید و مشخص گردید مبلمان کلاسیک انتخاب اصلی مردم فارغ از مسائل اقتصادی است و مبلمان مدرن انتخاب مردم در شرایط واقعی می باشد و نکته جالب توجه آن که در قسمت اول این بخش اشاره گردید که مبلمان سنتی که بیانگر احساس آرامش و آسودگی در افراد بود ولی در انتخاب مبلمان در و حالت اشاره شده، مبلمان سنتی در الویت انتخاب مردم قرار نداشت. که این خود می تواند دریچه ای باشد برای تولید کنندگان داخلی صنعت مبلمان که با ارئه طرح های برتر و مطابق با ذائقه بیشتر این روزهای مردم به تولید مبلمانی ایرانی، فاخر و مورد پسند هر چه بیشتر برای بازارهای داخلی و بین المللی بیانجامد چرا که این روزها دید بیشتر تولید کنندگان باید تامین نیاز داخلی بازار کشور و ایجاد افق های نو برای گسترش صادرات و ارزآوری بیشتر برای میهن اسلامی باشد.که این مقاله تلنگری است بر اهمیت لزوم توجه پژوهشی و تاثیر مستقیم آن بر فروش و بهره وری بیشتر اصناف مربوطه که با تحقیق بیشتر و با تدبیر به فعالیت اقتصادی خود بپردازند.

مبلمان پس از گذر سال‌ها، نیازمند تعمیر و نوسازی است . مبلمانی که تحت شرایط ایده‌آل تهیه و در بهترین و مناسب‌ترین نقطه خانه قرار داده می‌شود، زمانی فرسوده خواهد شد. یا با توجه به شرایط زندگی ساکنان منزل یا تصمیم‌گیری‌ های جدید، آماده تغییر شکل‌های کامل یا جزئی می‌شود، در این صورت باید به فکر تعمیر مبلمان باشید. حتی شاید بعد از مدت کوتاهی از شکل و سبک مبلمانتان خسته شوید و بخواهید آن را عوض کنید .

هومینو خدمات تعمیرات مبل را در سایت و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو فراهم کرده و مشتریان می توانند به راحتی پس از جواب دادن به سوالات مربوط به تعمیرات مبل، متخصص مورد نظر را انتخاب کرده و تاریخ و ساعت مراجعه متخصص را تعیین کنید. برخی متخصصان با ارسال عکس، هزینه تعمیرات مبل را به شما اعلام می دارند اما این روش چندان دقیق نیست و ممکن است عکس گویای واقعیت نباشد. بنابراین متخصصان ما ترجیحا ساعتی را برای بازدید با شما همانگ می کنند و در ساعت مقرر مراجعه کرده و هزینه تعمیر مبلمان شما را برآورد می کنند.

– تعمیر و ساخت مبل راحتی:

 تعمیر فوم تشک دوبل، ساخت سفارشی مبل، تقویت کلاف و اسکلت مبل راحتی، تعویض پارچه مبل و رویه کوبی، رنگ کاری قسمت های چوبی مبل راحتی، شستشوی پارچه مبل راحتی و رویه کوبی مجدد، دوخت پیراهن مبل و رومبلی، تعمیر و رنگ کاری متعلقات مبلمان راحتی .

تعمیر مبل استیل یا مبل کلاسیک:

رویه کوبی مبل استیل، تعویض رویه مبل استیل، رنگ کاری قسمت های چوبی مبل کلاسیک،  کهنه کاری قسمت های چوبی ،پتینه کاری مبلمان

تعمیرات مبل های کلاسیک، مبل چرمی و … نیز توسط متخصصیین هومینو انجام می پذیرد.

تعمیر وسایل چوبی:

تعمیر سرویس خواب ،تعمیر میز نهار خوری، تعمیر بوفه ، تعمیر انواع میز ، تعمیر کمد ،تعمیر کنسول کنسول، تعمیر صندلی، تعمیر روکش صندلی، رنگ کاری وسایل چوبی، تعمیر کابینت

درخواست شست و شوی مبل ها نیز از طریق سامانه و اپلیکیشن خدمات خانگی و اداری هومینو امکان پذیر است.

محدودیت فعالیت خدمات خانگی و اداری هومینو در شاخه تعمیر مبلمان و وسایل چوبی:

    
خدمات تعمیر مبل هومینو قابل دریافت در مناطق زیر است: تهران( نواحی شمال , جنوب , شرق , غرب , مرکز، کلیه مناطق) ، اصفهان( نواحی شمال , جنوب , شرق , غرب , مرکز , بهارستان , سپاهان شهر , شاهین شهر , فولادشهر , خمینی شهر , نجف آباد) ، تبریز( نواحی ائل گولی-زعفرانیه , ولیعصر-توانیر , باغمیشه-رشدیه , هفده شهریور-شهناز , عباسی-ششگلان , بازار- شمس تبریزی , چایکنار-آبرسان , آزادی-لاله , نصف راه-آذربایجان , خیابان امام , پاسداران-ارم , کسایی-منظریه , خطیب-راه آهن , اندیشه-سردرو) ، البرز( نواحی کرج مرکز , عظیمیه , گوهر دشت , جهانشهر , باغستان
  • هزینه و روش پرداخت تعمیر مبل و وسایل چوبی به صورت حدودی:
  • جنس پارچه رومبلی، فنر، فوم های بکار رفته (موجب راحتی و سفتی مبل می شود) پدهای نشیمن و نوارها و تزئینات مبل از تنوع بالایی برخوردار هستند و در قیمت تاثیرگذار می باشند.
  • هزینه تعمیر مبل بستگی به بزرگی ، مدل و مورد تعمیر دارد.
  • هزینه خرید پارچه مبل هم بنا بر جنس پارچه متفاوت است.
  • هزینه کاور مبل نیز با توجه به مدل مبل، تعداد و دوبل بودن تشک آن متفاوت است.
  • هزینه دوخت کاورمبل راحتی بدون پارچه، بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان می باشد.
  • هزینه دوخت کاور مبل استیل بدون پارچه، بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان می باشد.
  • هزینه تعمیر مبل تختخوابشو سه نفره (بدون پارچه)، از هفتصد الی یک میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.
  • هزینه تعمیر مبلمان استیل، از یک میلیون تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.
  • هزینه تعمیر سرویس (رویه کوبی)، از دو میلیون تا دو میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.
  • هزینه رویه کوبی و رنگ یک دست مبل راحتی (چوب و پارچه) ۷ نفره، از یک میلیون و دویست تا سه میلیون و پانصد هزار تومان می باشد.
  • هزینه رنگ مبل نیز با توجه به نوع مبل متفاوت می باشد، هزینه رنگ طلایی و سفید بالاتر است.
  • هزینه پایه رنگ مبل استیل ایرانی، مبلغ ۶۰۰ هزار تومان می باشد. 
  • هزینه پایه رنگ مبل دسته متکایی (۹ نفره)، یک میلیون و هفتصد هزار تومان می باشد.
  • هزینه براق سازی (پلی استر) یک دست مبل استیل، ۸۰۰ هزار تومان می باشد.
  • هزینه حمل و نقل توافقی می باشد.
  • بازدید رایگان می باشد.
  • قیمت نهایی بر اساس خدمات مورد نیاز شما محاسبه و با فرستادن تصویر مدل مبل مشتری یا بازدید متخصصین مربوطه مشخص خواهد شد.
  • شما می توانید حین ثبت درخواست یا بعد از ثبت آن و پس از بازدید کارشناس مربوطه، به صورت آنلاین یا به صورت نقدی مبلغ هزینه مربوط به انجام سرویس را پرداخت نمایید.
هزینه پارچه ها برای رویه کوبی مبلمان:
  • هزینه پارچه،از متری ۱۰ هزار تومان به بالا می باشد.
  • هزینه چرم مصنوعی، از متری ۱۰ هزار تومان تا ۳۸ هزار تومان می باشد.
  • هزینه چرم طبیعی(۳۰*۳۰)، از ۱۸ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان می باشد.
  • هزینه پارچه نانو، از متری ۱۴ هزار تومان تا ۳۵ هزار تومان می باشد.
  • یک متر پارچه معادل یک متر در ۱۴۰ سانتی متر می باشد.

۹ گیاه با نگهداری آسان در آپارتمان


 

هر گیاهی نیاز به مقدار مشخصی از مراقبت دارد اما برخی از آن ها نیاز کمتری به مراقبت دارند.

این گیاهان ظاهری دوست داشتنی دارند و اگر آبیاری آن ها را تا چند وقت فراموش کنید مشکلی پیش نخواهد آمد.

۱.ساکولنت

این گیاه گوشتی زیبایی هندسی و شکل جالبی دارد و همچنین از رنگ سبز تا بنفش موجود است.

برگ ها ضخیم این گیاه آب را ذخیره می کنند،به طوری که فقط نیاز به آبیاری هفتگی دارد و تا خاک این گیاه خشک نشده دوباره به آن آب ندهید.این گیاه انواع مختلف دارند ولی معمولا از نور خورشید و هوای خشک لذت می برند.

  1. زامیفولیا یا جواهر زنگبار

این گیاهی گرمسیری و بومی شرق آفریقا می باشد.زیبایی این گیاه در ساقه و برگ های ضخیم و گوشتی قرار دارد.این گیاه نور متوسط خورشید را نیاز دارد ولی در نور کم هم دوام می آورد به همین دلیل این گیاهان انتخاب خوبی برای دفاتر و اداره هستند.

۳.پوتوس

از خانواده گل شیپوریان است که در گلخانه های گرم نگهداری و تکثیر می کنند.ارزش تزئینی این گیاهان بیشتر به دلیل برگ های ابلق مرکب زرد و کرم است.پوتوس از گیاهان آپارتمانی رونده است.

این گیاه بیشتر نور غیر مستقیم و آب کم نیاز دارد.

 

۴.گیاه پافیلی یا نخل دم اسبی

این گیاه بومی مکزیک است و اسمش را از ظاهر آن گرفته اند و دارای برگ های باریک و بلند است که آب را در خود ذخیره می کنند.این گیاه به زندگی بیابانی عادت دارد  و زیبایی آن به دلیل سرازیر شدن برگ های آن به سمت پایین است.

ارتفاع این گیاه ممکن است به دو متر هم برسد. با بالا رفتن سن گیاه از ساقه آن جوانه هایی می روید که به خاطر حفظ شکل و فرم آن باید فوراً حذف گردند.نگهداری از آن برای باغبان های آماتور نیز ساده است

این گیاه دارای۲۴ گونه از درختچه ها و درختهای همیشه سبز میباشد.

 

۵.گیاه سانسوریا

گیاهی است که در مناطق استوایی آفریقا و جنوب شرقی آسیا می روید. سانسوریا گیاه همیشه سبز می‌باشد و جزء گیاهان زینتی خانگی محبوب به شمار می‌آید. ارتفاع این گیاه تا ۱۴۰ سانتیمتر می‌رسد. بیماری خاصی این گیاه را تهدید نمی‌کند و برای نگهدای در منزل گیاه مناسبی می‌باشد. بهتر است این گیاه در نیم سایه قرار داشته باشد و در حالت کلی نور روشن غیر مستقیم بهترین شرایط نوری برای این گیاه می‌باشد. در زمستان هر دو هفته یک بار و در تابستان یک بار در هفته کافی می‌باشد آبیاری بیش از اندازه به خصوص در زمستان باعث پوسیدگی قاعده برگ‌ها می‌گردد.

 

۶.گیاه هوازی تیلاندسیا

همان طور که از اسمش پیداست این گیاه برای رشد به خاک احتیاج ندارد و شما می توانید به راحتی آن ها را در هوا آویزان کنید و در یک گلدان تزیینی قرار دهید،این گیاه در هر ۱۰ روز ۲ تا ۳ ساعت نیاز به آب دارد.

 

۷.بگونیا

این گیاهان بومی آب و هوای نیمه گرمسیری و گرمسیری مرطوب می باشد.بعضی از این گونه ها در هوای سرد و داخل خانه نیز رشد می کنند.گیاه بگونیا نور غیر مستقیم و زیاد نیاز دارد اگر به نکات نگه داری این گیاه توجه کنید تا چند سال برایتان می ماند اما با نگهداری بد این گیاه به مدت یک سال دوام می آورد و اصلی ترین دلیل از بین رفتن این گیاه نور کم می باشد.این شکوفه های بهاری و گل های تابستانی نیاز دارند که خاکشان قبل از گرفتن نوبت آب بعدی کاملا خشک باشد و در زمستان آب کمتری نیاز دارند آب زیاد باعث پوسیدگی و زرد شدن برگ این گیاهان می شود.همچنین این گیاه در بسیاری از رنگ ها و الگو های مختلف شاخ و برگ قرار دارند.

  1. آگلونما

زیستگاه آن جنوب شرقی آسیا است. گیاهی همیشه سبز با برگهای زینتی می‌باشد. گیاه به رطوبت هوا نیازمند است بنابراین در تابستان گیاه را با آب اسپری نمائید و از آبیاری زیاد بویژه در زمستان خوداری نمائید. از قرار دادن گیاه در مقابل نور مستقیم آفتاب بپرهیزید. با وجودی که گیاه نسبتاً به مکان‌های تاریک مقاوم است ولی از قرار دادن دائمی آن در چنین مکان‌هایی اجتناب کنید. گیاه در مقابل دوده حاصل از شوفاژ حساس است و به سرعت برگ‌های پائینی آن از بین می رود.گلدان گیاه را هر ساله در بهار تعویض نمایید و برای پاک کردن برگ‌ها هر ماه آن را با آب ولرم و اسقنج تمیز نمایید و از مصرف مواد شیمیایی که برگ‌ها را براق می‌کند خوداری نمایید.

۹.گیاه برگ عبایی

دارای گل‌های ریز و فنجان مانند که روی سطح خاک و در قسمت زیرین گیاه،در اواخر تابستان ظاهر می شود.عمر این گیاه زیاد و سالهای متمادی بدون تغذیه و تعویض گلدان در اتاق می ماند.برگ عبایی به خشکی و تغییرات دما،بسیار مقاوم است و نور کم را به خوبی تحمل می کند.در تابستان باید گلدانها را در محل نیمه سایه قرار داد و گرنه آفتاب،برگها را از بین می برد.به دمای پایین و آب متوسط نیازمند است.

برای گرفتن باغبان برای رسیدگی به گیاهان آپارتمانی و  یا گیاهان موجود در حیاط منزل یا باغ خود می توانید از متخصصان باغبانی هومینو کمک بگیرید و همچنین برای انتخاب گیاه مناسب برای آپارتمان و زیبا سازی فضای سبز منزل تان می توانند به شما مشاوره دهند.

حال نو با هومینو

باغبانی و آبیاری گیاهان با هومینو