هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری
هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

هومینو، کارشناس آنلاین خدمات خانگی و اداری

سامانه و اپلیکیشن درخواست خدمات خانگی و اداری

پیتاژ کردن موها برای چه نوع موهایی مناسب است؟


 

Related image

 

1. استفاد از این روش برای افرادی که موهای ضخیم دارن یه انتخاب خیلی خوبه! با استفاده از پیتاژ کردن نه تنها یه مدل خیلی خوب و حرفه ای برای موهای ضخیم ایجاد میشه بلکه موها سبک تر از قبل میشن و این حالت برای شخصی که موهای خیلی پرپشت و سنگین داره لذت بخشه و بهترین گزینه برای ماه های گرم سال هست.

 

2. افرادی که موهای صاف و لَخت هم دارن میتونن موهاشون رو پیتاژ کنن. با استفاده از این روش موها مدل خرد و زیبایی به خود میگیرن و از حالت صاف و یکدست همیشگی خارج میشن.

 

3. از این تکنیک برای هر اندازه از مو میشه استفاده کرد اما بهتره برای موهای خیلی بلند استفاده نکنید. چون که پیتاز کردن موهای بلند باعث ایجاد بافت روی موها میشه و انتهای تارهای موی بلند بعد از خرد شدن به روش پیتاژ، ممکنه به صورت دندانه ای و غیر منظم بشن و این حالت ظاهر کلی موها رو نازیبا نشون میده!

Related image

فلاورباکس

اهمیت گلدان ها و فلاورباکس ها در فضاهاى شهرى

اهمیت به فضاهاى سبز شهرى، یکى از مهمترین فعالیت هایى است که در سراسر دنیا در اولویت قرار گرفته است. در حال حاضر بیش از ٥٠ درصد از انسان ها بیشتر زندگى خود را در فضاى شهرى مى گذرانند و از آنجا که نفوذ فضاهاى شهرى به طبیعت هاى اطراف همچنان ادامه دارد، سبز کردن فضاى شهرى از اهمیت زیادى برخوردار مى باشد. مزایاى استفاده از فضاهاى سبز، درختان و گیاهان در فضاى شهرى بیشمار مى باشد که در این میان مى توان به ایجاد چشم انداز بصرى دلنواز، خنک تر کردن محیط شهرى و کره زمین و پاک کننده هوا اشاره کرد. از دیگر ویژگى هاى فضاهاى شهرى، از نقطه نظر اجتماعى این فضاها، مکان هایى هستند که مردم محلى را به یکدیگر متصل مى کند و در حقیقت فضاهایى براى تعامل اجتماعى، فرهنگى و تفریحى محسوب مى شوند. با کمى ابتکار و طراحى فلاورباکس ها، گلدان ها و نیمکت هایى که به صورت یکپارچه و در هماهنگى با یکدیگر طراحى شده باشند، مى توان به بهینه کردن این فضاهاى شهرى پرداخت. در زیر به برخى از فلاورباکسها، نیمکت ها و گلدان هایى اشاره مى کنیم که مى توان با استفاده از آن ها فضاى شهرى را ارتقاء داد. 

٢- مبلمان ها و فلاورباکس های مخصوص روف گاردن ها و تراس ها
گلدان های چوبی، فلاور باکس

گلدان های چوبی کد WFB02

گلدان های چوبی، فلاور باکس

گلدان های چوبی کد WFB23

قبل از اینکه فلاورباکس ها، گلدان ها و مبلمان هاى روف گاردن و تراس خود را انتخاب کنید، به این فکر کنید که سبک مورد علاقه شما چیست. چه مقدار از وقت خود را در فضاى روف گاردن و تراس خود صرف مى کنید؟ و چقدر مى خواهید این فضا سرگرم کننده و متنوع طراحى شود. آیا مى خواهید از گیاهان و یا درختچه هایى که رشد مى کنند در این فضا استفاده کنید یا گیاهان تزئینى؟ 

در طراحى روف گاردن ها و تراس ها حتماً از یک متخصص کمک بگیرید، او به شما کمک خواهد کرد تا وزن سقف را مشخص کرده و میزان بارى را که مى توانید بر آن متحمل کنید، تخمین بزند. سپس شما مى توانید برخى از گیاهان و یا گلدان هایى را که مى خواهید در این فضا قرار دهید را انتخاب کنید. 

استفاده از فلاورباکس ها به شما کمک مى کند تا از طراحى با انعطاف پذیرى بیشترى برخوردار شوید. چرا که فلاورباکس ها قابلیت جا به جا شدن را دارا مى باشند و شما مى توانید بنا به هر دلیلى جاى آن ها و طرز چیدمان آن ها را تغییر دهید. فلاورباکس هایى که براى این فضا استفاده مى کنید باید کاملاً ضد آب بوده و در مقابل شرایط آب و هوایى مقاوم باشند. تعبیه لوله درین و جانمایى راه خروجى آب گلدان ها از جمله نکاتى است که باید به آن ها توجه داشته باشید. 

آبیاری بارانی


Related image

کاربردهای آبیاری بارانی

 آبیاری بارانی علاوه بر آبیاری زمین های کشاورزی کاربردهای دیگر نظیر جمع آوری پساب شهری وصنعتی از تصفیه­خانه ها و پخش آنها در زمین های زراعی، پخش کودهای شیمیایی محلول در آب، جلوگیری از یخ زدن گیاهان، خیس کردن سطح زمین به عمق کم برای کمک به بیرون آمدن جوانه بذرهای کاشته شده را دارد.

مزایای آبیاری بارانی

با توجه به بحران آب، بهره وری بیشتر از آب از مهمترین مزیت های روش آبیاری بارانی می باشد. در این روش از سطح زیر کشت به صورت بهینه استفاده می شود، به راحتی می توان سم و کود را در مزرعه پخش کرد و آفات در زمین های کشاورزی کاهش می یابد و در نهایت سبب افزایش محصول می شود.

معایب آبیاری بارانی

مهمترین عیب این روش این است که هزینه اولیه آن برای راه اندازی سیستم آبیاری بارانی بسیار بیشتر از روش های دیگر است . برای آبیاری ابرانی به آب با کیفیت نیاز داریم. همچنین در این روش رطوبت هوا بالا می رود و بیماری قارچی زیاد می شود. در مناطق باد خیز تلفات آب زیاد می شود.

اجزای سیستم‌های آبیاری بارانی

‏ با وجود اینکه انواع متعددی از سیستم های آبیاری بارانی در بازار وجود دارد ولی میتوان اجزای مشترک بین آنها را به صورت زیر تقسیم بندی کرد:

منبع آب

در این سیستم نیز همانند دیگر روش های آبیاری آب را می توان از چاه، چشمه،استخر و یا رودخانه تامین کرد.همانطور که در بالا نیز بیان کردیم، آب در آبیاری بارانی باید با کیفیت و زلال باشد و توجه کنید که اندازه نمک محلول در آن از  ۵/۰گرم در لیتر نباید زیادتر باشد. آب منبع باید در دمای ۱۵-۲۰درجه سانتی گراد باشد. زیر اگر آب گل آلود و یا شور  باشد خاک و نمک بعد از آبیاری بر روی روزنه گیاه می نشیند و منافذ گیاه بسته می شود. دمای نامناسب نیز موجب شوک به گیاه می شود و در روند رشد گیاه اختلال ایجاد می کند.

نور پردازی داخلی محوطه جشن عروسی

در این قسمت می خواهیم به شما بگوییم نورهای داخلی در سالن پذیرایی هـم جزء جلوه های ویژه سالن جشن عروسی  به حساب می آید. نورپردازی داخلی در جشن عروسی باعث زیبایی و رمانتیک شدن محوطه عروسی و وسایل تزئینی سالن می شود. نور پردازی معمولا با دقت به چیدمان میز و صندلی عروسی، رنگ سایـر وسایل، دیزاین فضای عروسی و حتی نوع گل آرایی انجام می شود. برای مثال وقتی که رنگ گل های کنـده شده در سالن بنفش باشند، استفاده از رنگ یاسی زیبایی زیادتری را به سالن می دهد.

درحال حاضر در بیشـتر  مجالس عروسی ایرانی که در تالار یا فضای بسته انجام می شود، از لوازم نورپردازی مجالس مثل تجهیزات رقص نور استفاده می گردد.

5654-350x350 نور پردازی داخلی محوطه جشن عروسی

نورپردازی منزل

در گدشته اکثر جشن های عروسی در خانه برگزار می شد و خانه محل جشن را به زیباترین شکل ممکن با چراغ های زیبا نورپردازی می نمودند. امروزه نیز گاهی برای ایجاد تنوع بر اساس سلیقه عروس و داماد، جشن عروسی در خانه اجرا می گردد. حال در صورت اجرا ی مراسم عروسی در منـزل و احتیـاج به نورپردازی سقف منـزل می توان از نورپردازی سقف با کناف استفاده کرد.

درحال حاضر در کشورهای پیشرفته از نورپردازی فیبر نوری هم استفاده می کنند. ولی دربـاره اینکه کدام قسمـت های منـزل قابلیت نورپردازی را دارد؟ باید گفت در صورت بزرگ و جادار بودن فضای منـزل برای جشن، محدودیت چندانی وجود ندارد و از این رو می توان نورپردازی سقف آشپزخانه و یا نورپردازی پذیرایی را هم به آسانـی انجام داد. اما همـه این ها مستلزم واریز هزینه های گوناگون است و برای مثال نورپردازی سقف کاذب و یا نورپردازی سقف منـزل باید از پیش با هماهنگی و استفاده از اشخـاص با تجربه و ضمناً صرف هزینه برای طراحی، نصب و پیاده سازی دقیق آنان برای این کار لازم و ضـروری است.

میز کنفرانس

میز کنفرانس از مهم ترین تجهیزات در اتاق کنفرانس و اتاق مذاکرات و گفتگو به شمار می شود از این رو بهتر است در انتخاب رنگ و مدل میز کنفرانس توجه لازم را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیونی شیک و بدون نقص را در اتاق کنفرانس ایجاد کنید. 

مدل میز های کنفرانس مانند مدل میز پیشخوان و پذیرش در انواع طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و برای طراحی این مدل میز ها از متریال ها و رنگ های متنوعی استفاده می شود و بهتر است شما با توجه به سایر وسایل موجود در اتاق کنفرانس, طرح و رنگ میز این اتاق را انتخاب کنید.

مدل میز کنفرانس با طراحی شیک و کاربردی

مدل میز کنفرانس با طراحی شیک و کاربردی

در فضای اداره ها و شرکت ها محلی را به اتاق کنفرانس اختصاص می دهند و از آنجایی که گردهمایی در اتاق کنفرانس برای جلسات مهم و اتخاذ تصمیم های مهم در حیطه مسائل کاری انجام می شود بنابراین بهتر است در طراحی دکوراسیون این بخش از اداره و یا شرکت توجه لازم را داشته باشید. مهم ترین تجهیزات در یک اتاق کنفرانس مبلمان و صندلی ها و در راس آن ها میز مخصوص کنفرانس است که انتخاب مدل میز کنفرانس مانند میز مدیریت بهتر است با وسواس و دقت خاصی انجام شود.